BE A PART OF THE PETA2 MOVEMENT

J.Lo Ambushed...Again

Profile photo of Rachelle-O

Posted January 26, 2007 by Rachelle Owen

Well, my hunch was right about the ambush at J.Lo’s “Glow After Dark” auditions. Okay, it wasn’t really a hunch…let’s call it intuition. If she wants people to stop hating her she should stop having animals tortured and killed for fashion. It’s as simple as that.

J.Lo%20video.jpg

XOX
Patricia

Tags: ,

Respond

Comments

Post a Comment

Please log in to comment.

Your email address will not be published.

Connect with Facebook

Your email address will not be published.

Connect with Facebook

  • 3071 days ago

    VA:F [1.9.22_1171]

    0

    she deserved it.period.

  • 3076 days ago

    VA:F [1.9.22_1171]

    0

    Hahaha Right on!! If J-Lo ever dies in a freak accident (or just dies, period, for that matter) I’m going throw have the biggest fucking party of my lifetime. Anyone I have ever met and anyone they want to bring will be invited and there will be J-Lo pinatas & punching bags, a dart board with her ugly face on it, and a tombstone with her name on it that we will dance on, kick, etc. I’m keeping my fingers crossed for this to take place in the near future!

  • 3079 days ago

    VA:F [1.9.22_1171]

    0

    brilliant.

  • 3079 days ago

    VA:F [1.9.22_1171]

    0

    hahaha. yay! thats what she gets!

  • 3080 days ago

    VA:F [1.9.22_1171]

    0

    Yeah, that woman is a hero, it takes a real person with guts like her to stand up what they believe in, peta’s no joke it’s those bullshit meat,fur, leather, and wool industries that have people like the j-ho so brainwashed in this bullshit of wearing real animal fur, yeah it’s a real shame that we have to put up with such ignorance in this planet and fuck all the shitheads in this planet who don’t have a fuckin clue as to what’s going on by siding and worshipping the bitch from hell, they are even worse than she is especially for siding with her. I hope an animal does the same for the shitheads and ms. cruella devil in her future.To the jerks who call peta a fucking joke, I hope you regret it in the future once you find how successful peta became. that organization has been around before I was in diapers which was the early 80’s.it took peta to help everyone what a big fuckin joke these meat,leather,wool,and fur industries really are. How you shitheads know that meat and all that other crap you consume is gonna give you better benefits? can answer that question? How do you know that shoving shit like chemicals or antibiotics up an animals ass is gonna benefit you? You could be eating meat one minute and then the next you’ll wake up dead not knowing that what they put in these animals that kill them is what’s gonna kill you next the minute you decide to eat their dead bodies. We all know that Novacaine kills anyone, well what if they put that on the meat, would you still eat it? Even if it could kill you too? because we all come from the animals in this planet and they have just as much talent as we do when it comes to suffering of pain. So what kills the animals is what kills the humans. How is fur hurting animals or leather, when you purchase it, that means in english that the killing is done for you and your paying the cashier at a store an arm and leg for that dead animal skin gives these slaughterhouse workers a message that you want more innocent bystanding animals to be killed and that you support their animal cruelty acts.It takes a real human being to put an end to it by simpy giving up supporting animal cruelty and giving into purchasing something more humane, we are to exemply humanity by respecting all living creatures among us by leaving them alone to live life freely as we are. What peta is taught me is how self centered careless jerks (you know who you are) by nature. God put the animals in this earth to love and respect them since they appeared in this planet before we did, but do you see an animal try to hurt you? So why should you hurt them just because they can’t speak our language or have the same human rights? You cannot call yourself environmentalists, and humane and support these bullshit industries. when I look at a pet owner eating meat, especially in front of his/her pet, I just look at them with pity and realize what such big hypocrites they are. If your gonna eat meat, why not eat your dog as well rather than to keep it? it makes no sense at all to hurt an animal and then decide to cuddle with another,it just doesn’t work that way. Meat eaters die shortly before vegetarians like me do. We the herbivores last the longest because we eat right and have better fashion sense because it’s animal friendly!J ho is not one of those nice stars you don’t crap about her, if you like because she’s talented, that makes sense,but not people are what they seem. I hope you guys see my point of view. I hate the kind of stars like her when they seem nice,but really are not since they’re rather conceited or extremely careless or selfish.

  • 3080 days ago

    VA:F [1.9.22_1171]

    0

    Too cool for words*=)

  • 3083 days ago

    VA:F [1.9.22_1171]

    0

    Hell yea! That was great

US & Canada: Sign up for Mobile!

Games, freebies, events in your area & more

Mobile #
Email

  I agree to the full texting T&Cs. Msg and data rates may apply. Text HELP for help, text STOP to end. Up to 10 msgs/month.

Follow Us

Top Commenters